Monday 13 April 2015

Shalee lhaih 2015: caghlaa

Go here for English version. Note, this is rewritten from scratch, not a direct translation.

Caghlaaghyn

Ta mee er smooinaghtyn rish tammylt, as er scughey kuse dy lioaryn jeh'n rolley Ry-Lhaih aym. She lioaryn nastee jeh Project Gutenberg v'ayn.

Hoshiaght, va strooys orrym kyndagh rish ooilley ny liooaryn va ry-lhaih aym.

Chammah's shen, hoig mee fy-yerrey nagh row mian lajer orrym dyn lhaih. Cha deeck mee er nyn son, as cha nel ad jummal rheam erbee as ad lectraneagh. Va mee jus feddyn magh ny va ry-gheddyn er Project Gutenberg. Va mian aym dy 'akin obbyr Chambers as Hawthorne as ghow mee lioar ny ghaa lioroosyn; wahll, ta mee er lhaih lioar liorish y derrey fer chammah's y fer elley. As Wodehouse, wahll, honnick mee dy row kuse dy lioaryn ayn nagh vel mee er nyn lhaih foast, shen ooilley. Cha ren mee reih ny lioaryn shoh hene dy lhaih.

T'ad ry-gheddyn gyn boirey tra erbee by vie lhiam ad y lhaih. Cha nel mee son lhiggey daue boirey orrym nish. Ta mee er nyn scughey dys y Rolley Mian ayns caa by vie lhiam fakin ny h-enmyn reesht sy traa ry-heet, agh ta jerrey orroo ec y traa t'ayn.

Cur branglash er my share lhiat; s'cummey lhiams!

Shoh ny lioaryn scugh mee:

  • In search of the unknown (Chambers, Robert W.)
  • The gorgon's head (Hawthorne, Nathaniel)
  • A prefect's uncle (Wodehouse, P. G.)
  • The gold bat (Wodehouse, P. G.)
  • The head of Kay's (Wodehouse, P. G.)
  • The intrusion of Jimmy (Wodehouse, P. G.)
  • Indiscretions of Archie (Wodehouse, P. G.)
  • The pothunters (Wodehouse, P. G.)
  • The Prince and Betty (Wodehouse, P. G.)
  • The swoop! And other stories (Wodehouse, P. G.)
  • Tales of St Austin's (Wodehouse, P. G.)
  • The white feather (Wodehouse, P. G.)

Shen 12 lioar goll er scughey; va 118 moghrey jiu, myr shen ta 106 faagit dou nish.

Fockle s'jerree

Lhaih mee 1 lioar, va 119 aym yn çhiaghtin shoh chaie, myr shen ta 118 faagit dou nish.


English version

Changes

After much thought, I've removed a number of ebooks from my To Read list. All of these are free Project Gutenberg works.

Partly, I admit, the reasoning is just that I'm feeling oppressed by the number of books I own and my slow progress this year.

Partly, I realised that I'm not desperately keen to read any of them any time soon, but I also haven't paid for them and they're not taking up any space. Basically, I dug around to see what was available on PG, and grabbed some stuff. In some cases (Chambers, Hawthorne) I just wanted to sample their work; the Wodehouse is simply an assembly of books I haven't otherwise read. I didn't specifically pick any of these titles to read.

They're readily available any time I want them. I don't want to feel guilted by these books. I've moved them over to my Wishlist for future reference, if I ever do want to read them, but for now I'm counting them out.

Consider it cheating if you want; I don't mind.

The books are:

  • In search of the unknown (Chambers, Robert W.)
  • The gorgon's head (Hawthorne, Nathaniel)
  • A prefect's uncle (Wodehouse, P. G.)
  • The gold bat (Wodehouse, P. G.)
  • The head of Kay's (Wodehouse, P. G.)
  • The intrusion of Jimmy (Wodehouse, P. G.)
  • Indiscretions of Archie (Wodehouse, P. G.)
  • The pothunters (Wodehouse, P. G.)
  • The Prince and Betty (Wodehouse, P. G.)
  • The swoop! And other stories (Wodehouse, P. G.)
  • Tales of St Austin's (Wodehouse, P. G.)
  • The white feather (Wodehouse, P. G.)

Afterword

There are 12 books here being sidelined; I had 118, so this takes the total down to 106.

No comments:

Post a Comment