Sunday 14 June 2015

Shalee lhaih 2015: shiaghtin 24

Go here for English version. Note, this is rewritten from scratch, not a direct translation.

8oo-14oo Vean Souree

Jerrey kerroo shiaghtin as feed ny Shalee Lhaih. Shoh ny lhiah mee yn çhiaghtin shoh chaie:

レベル別日本語多読ライブラリー にほんご よむよむ文庫 レベル2 (ymmodee)

Atreih, cha row y lioar shoh er y rolley! Shen er y fa dy row mee er ny rang-oardraghey myr "lioar studeyrys" as cha row mee cliaghtey cur lheid ny lioar er y rolley ry-lhaih - she greie t'ayn, cha nee noaskeeal. Agh, wahll, cheau mee ram traa urree... She yl-lioar vie t'ayn, as queig ym-lioaryn eck. Ta dagh ym-lioar ny skeeal elley: feayn-skeealaght, shennaghys, dagh ooilley red. Ghow mee soylley jeu, as er lhiam dy vel ad er y cheim chiart myrgeddin.

Thraxas at War (Martin Scott)

Shoh aayeeilley son y fer heose. Hooar mee dy row mee er lhaih yn lioar shoh nurree! Cha gooin lhiam dagh mynphoynt, agh s'cooin lhiam dy nee skeeal fondagh v'ayn.

Fockle s'jerree

Lhaih mee 1 lioar nagh row er y rolley, hooar mee dy row lioar elley lhaiht aym hannah, va 95 aym yn çhiaghtin shoh chaie, myr shen ta 94 faagit dou nish.


English version

8th-14th June

The end of week twenty-four of the Reading Project. Here's what I've read this week:

レベル別日本語多読ライブラリー にほんご よむよむ文庫 レベル2 (ymmodee)

Annoyingly, this Japanese reader is another book that I read before finding it wasn't on the list. I'd assigned it to my pile of study materials, which I don't consider part of the "to read" pile because just reading them isn't really the point. Sigh. Anyway, I spent time on it so I'm recording it here. It's a good book, actually five small individual volumes sold in a package. They offer a range of reading from mythology to history, keeping things fresh. They seem well-judged in terms of level, and I enjoyed reading them.

Thraxas at War (Martin Scott)

As a bit of compensation for the above, I found I'd already read this book last year, without noting it. I don't remember the details enough to review here, but I do remember it was a solid read.

Afterword

I read 1 book that wasn't on the list, I found one was already read, I had 95 last week, so 94 are left over.

No comments:

Post a Comment