Monday 24 August 2015

Shalee lhaih 2015: shiaghtin 34

Go here for English version. Note, this is rewritten from scratch, not a direct translation.

17oo - 23oo Luanistyn

Jerrey kerroo shiaghtin jeih as feed ny Shalee Lhaih. Shoh ny lhiah mee yn çhiaghtin shoh chaie:

Kyndagh rish taghyrtyn bea lane trimshagh reesht, cha nel mee er lhaih agh shenn vanga as manga noa, gyn çheet er y charnane lioaragh er chor erbee.

Fockle s'jerree

Lhaih mee 0 lioar, va 76 aym yn çhiaghtin shoh chaie, myr shen ta 76 faagit dou nish. Shegin dou lhaih 26 lioaryn ayns 18 shiaghteeyn.


English version

17th - 23rd August

The end of week thirty-four of the Reading Project. Here's what I've read this week:

Nothing. Due to yet another week of horribly sad life events, I have read nothing but old and new manga, and haven't touched my reading pile.

Afterword

I read 0 books this week, I had 76 last week, so 76 are left over. I have 26 books to read in 18 weeks.

No comments:

Post a Comment